Fokus utama blog!

Rasanya dua tiga menjak ni banyak sangat memfokuskan kepada topik-topik dalam metode penyelidikan (research methods) dan juga analisis statistikal sehingga tak sempat nak berkongsi mengenai tajuk-tajuk lain. Bukan apa terlalu banyak sebenarnya ilmu yang nak dikongsikan bersama mengenai kedua-dua bidang tersebut. Tambahan pula topik research methods dan statistik ni merupakan favourite saya. Dengan kekangan masa dan tenaga, saya cuba untuk tidak membiarkan blog ini sunyi daripada posting artikel baharu. Pernah juga terfikir untuk menetapkan standard blog ini hanya kepada tajuk-tajuk yang berkaitan dengan research methods dan statistik sahaja. Nantilah…Itu juga boleh difikirkan nanti.

Walaubagaimanapun, sebagai alternatif dan pilihan lain bagi pengunjung yang tidak gemarkan perbincangan mengenai research methods dan statistik boleh juga melawat blog saya yang satu lagi ni http://ummuaisyah-ummuaisyah.blogspot.com

Dalam blog ini saya lebih memfokuskan perbincangan dan artikel yang berkaitan dengan dakwah, media & komunikasi terutamanya komunikasi Islam serta topik favourite saya iaitu mengenai filem dari perspektif dakwah dan Islam. Selamat berkunjung!